Friday 17 February 2017

TERBONGKAR! AZMIN KERAHKAN ADAM ROSLY DAN BUDAK HILMAN YANG KAYA PROJEK SELANGOR PERTAHANKANNYA DARI DEMO JAMAL YUNOS?

 



1.  Satu persatu tembelang rasuah pembangkang terbuka. Akhirnya Adam Rosly Disneyland Ketua AMK Ampang diseret ke SPRM. Luar biasa pengamal rasuahnya adalah kalangan muda-muda. Kelam Kabut Azmin sehingga terpaksa membuat tweet palsu. Rasuah Hilman Idham Pegawai Khasnya pula terus didedah membuka pula kisah selebriti penyampai berita Astro Awani Hans Yusoff. Kalau SPRM tidak membuka semula kertas siasatan memang benarlah mereka memilih-milih!. Sudah lama pihak membicarakan "Geng Sariman" atau budak Hilman. Lama-lama pasti ditemui juga. 

2. Terbaru pada 14 Februari 2017 ketika Dato' Sri Jamal Md Yunos membuat gimik baru dengan membawa 15 van jenazah, keranda dan berpakaian seperti penggali kubur di depan pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) Selangor di Shah Alam. Ia pendedahan penyalahgunaan dana untuk Skim Mesra Usia Emas (SMUE) dan Wang Khairat Kematian Negeri Selangor berjumlah RM200 juta.


Kemunculan Budak Proksi Hilman - Mohd Zulfahimin Mahadzir mempertahankan Azmin Ali di Pejabat SUK

3.  Kejayaan Dato' Sri Jamal bermula dengan gimik bertuala ketika krisis air berjaya menyampaikan mesej masalah air dan disusuli deretan katil menyindir Rumah Urut Selangorku dan Ais krim percuma mengundang resah gelisah Azmin. 

4. Selama ini tiada pemimpin pakatan yang mempertahannya. Kali ini beliau mengarahkan Hilman Idham pegawai khasnya agar meminta budak-budak jutawannya tampil mempertahankan di pintu masuk pejabat SUK. Dapat projek berjuta tak mahu 'backup'. Budak-budak Adam Rosly seperti Adzman Kamaruddin juga dihantar ke situ. Maka nampaklah kelibat Mohd Zulfahimin Mahadzir dan Anwar Nekhan Exco AMK PKR Pusat di pintu pagar terpeking-pekik menjerit kepada pendemo Keranda itu. Boleh saksikan video:

     


Apabila budak Hilman dan Adam Rosly bergabung mempertahankan Azmin Ali di pintu pagar pejabat SUK menghalang demo keranda Dato' Sri Jamal Yunos. Mereka jadi jutawan sekelip mata jadi tak hairan kalau mereka berdiri di belakang Azmin. Mereka berani kerana telah dapat dedak yang banyak.


5. Zulfahimin Mahadzir pula memang budak Hilman setia. Kemana saja Hilman Idham, Azmin atau YB Amirudin Shari ada biasanya mereka ini ada. Kenyang dengan projek-projek Selangor Kutipan Sampah dibawah Syarikat Hebat Abadi Sdn Bhd anak syarikat Kumpulan Darul Ehsan Berhad (KDEB), projek bersih Sungai Klang dan apa saja yang boleh dirembat melalui Hilman maka tidak logiklah kalau Zulfahimin ini tak mahu tampil di pintu pagar jadi penghalang Dato' Sri Jamal. Kredit politik harus dikutip untuk meneruskan kerjasama jangka panjang bersama Azmin Ali dan Hilman Idham!.

Mohd Zulfahimin Mahadzir dan Anwar Nekhan selain Adzman Kamaruddin budak Adam Rosly yang jadi budak Hilman. Semakin kenyang dengan projek-projek bawah Hilman ni. Proksi Hilman bermakna proksi Azmin Ali lah. Paling banyak dapat
manfaat Zulfahimin Mahadzir.  


RM400 -500K ni biasa sahaja bagi Zulfahimin Proksi Hilman Idham ni. Apalah sangat kat pintu pagar. kalau kena pukul pun.
Duit banyak. Siapa nak dedak boleh
call 
Mohd Zulfahimin Bin Mahadzir 019-223 3574



Dari mana kekayaan Hilman Idham dan 
budak-budaknya?




6. Azmin Ali melalui Kumpulan Darul Ehsan Berhad (KDEB) bukan sahaja telah memonopoli pengurusan air di Selangor, pembelian SPLASH (termasuk rasuah SPLASH) yang belum lagi selesai malah turut memonopoli projek Pengurusan Sisa Pepejal semua Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) melalui KDEB Waste Management dan Hebat Abadi Sdn Bhd anak syarikat KDEB. 

7. Peranan inilah yang dimainkan oleh Hilman Idham selalu orang kanan kesayangan Azmin Ali untuk menguasai projek-projek kutipan sisa pepejal. Jika dahulu semua PBT melaksanakan sendiri dan melantik kontraktor sendiri kini jika KDEB mengambil alih maka kuasa itu akan berpusat kepada Azmin Ali selaku Pengerusi Syarikat. Ini cara Azmin mengkayakan anak-anak buahnya.  Melalui Presiden KDEB Suhaimi Kamaralzaman dan Ramli Mohd Tahir Pengurus Besar Hebat Abadi Sdn Bhd semua dalam telunjuk Azmin dan Hilman sahaja. 


Cara mudah untuk mengambil alih ialah menamatkan kontrak syarikat yang dikatakan tidak 'perform'. Cara ini berkesan dan tidak hairan satu masa nanti semua projek kutipan sampah akan dikuasai sepenuhnya oleh KDEB Waste Management & Hebat Abadi Sdn Bhd.

8. Dalam Bajet Selangor 2017 jelas Azmin Ali meningkatkan peruntukan menambahkan kekenyangan proksi Azmin.Syarikat KDEB Waste Management Sdn Bhd dan Hebat Abadi Sdn Bhd mendapat manfaat. 

Kenyanglah Hilman Idham dan Zulfahimin serta proksi Azmin Ali. Mereka mendapat manfaat terus dari arahan Azmin bukan lagi melalui PBT-PBT Selangor. 

9. Percaya hubungan rapat Azmin, Hilman, Zulfahimin dan Adam Rosly ni memang kunci kepada kekayaan Hilman Idham yang didedah sebelum ini. SPRM wajar menyiasat kekayaan mereka ini termasuk perkara-perkara yang mencurigakan melibatkan Pengurus Besar Hebat Abadi Sdn Bhd/ KDEB Waste Management Sdn Bhd. 

Dahsyat lobi projek sehingga ke Indonesia budak Hilman ni




No comments:

Post a Comment