Tuesday, 27 June 2017

MUFTI PERLIS PUJI INTEGRITI MODEL MIRANDA KERR TAPI TAKUT DEDAH AKAUN AL QAYYIM NGO MILIKNYA SONGLAP DUIT!


1. Bukan main lagi seronok Dr Maza mengulas mengenai model Miranda Kerr yang menyerahkan barang kemas bernilai AS$ 8.1 juta (RM35 juta) kepada Jabatan Kehakiman (DoJ) Amerika Syarikat.

2. Kata Dr Maza model itu mempertahankan integriti untuknya. Cara memujinya seolah-olah sedang menyindir dan memperakukan tuduhan DOJ di negara ini. Jika benar Dr Maza seorang berintegriti soalan kita kepada Dr Maza, bila pula dia hendak mendedahkan akaun Al Qayyim yang dikatakan menerima sejumlah wang berjuta dan malah pernah menerima wang zakat dari negeri Perlis? Bila? Sudah dua bulan berlalu Dr Maza terus senyap. 

3. Dr Maza sebelum ini dituduh menggunakan pertubuhan Al Qayyim mengutip wang dan kekal sebagai Penasihat berkepentingan. Adalah wajar Dr Maza membuktikannya. Bukan semata mendoakan musuhnya serta hanya menafi dalam video bahawa itu tuduhan.

4. Dr Maza harus berhenti menggunakan VVIP untuk menghalangnya dari disiasat SPRM.
Dengan sikap sombong Dr Maza ini SPRM wajar membuka siasatan semula setidaknya memanggil Dr Maza dan Dr Rozaimi Presiden Pertubuhan Al Qayyim. 

Lain-lain mengenai Dr Maza dan Pertubuhan Al Qayyim yang didedahkan Captain M sebelum ini;





Captain M
27 Jun 2017

8 comments:

  1. Dr maza nak puji siapa pun, yang kau terasa apa pasal pulak? Apa kaitan nak isytihar semua benda pada kau? Dah banyak kali aku tengok kau berlagak bagus arah sprm siasat ikut telunjuk kau. Kau ingat kau sapa? Pergi buat report sendirilah cibai. Kata ada banyak bukti. Ptuihhh...

    ReplyDelete
  2. Hai si Maza ni..tak patut jadi mufti sbb mufti cuma uruskan hal ehwal agama dalm negeri perlis jer ok..so kalau dah jadi pengasas sesuatu pertubuhan dan pertubuhan tu kerjanya kutip dana.dan dana nya ntah fidalurkan ke mana sbb tidak diaudit.. Itu satu kesalahan besar..sperti mengitip derma atau sumbangan tanpa kelulusan..tp sbb dia mufti..so semua orang tahu hal tu salah tp terpaksa diam..maknanya. Mufti tu dah salah guna titlenya kan.
    Mmg selanyaknya SPRm siasat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kay ingat dr maza buta undang2 nak kutip derma tanpa kelulusan? Jangan timbulkan keraguan kalau kau tiada bukti kukuh.

      Delete
  3. Ulama dunia dan ulama akhirat..renung renung kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa anda nak kategorikan ulama? Mengaji pun merangkak..sembahyang adakalanya tak cukup 5 waktu. Renung diri anda sendiri dahulu.

      Delete
  4. hanya geng maza Muzabzib saja yang memuja Maza yang gila.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Captain M..hang makan taik khinzir ke? patutle hotak hang bengap.

    ReplyDelete

RUPANYA JHO LOW SERING KE RUMAH ZETI