Friday, 16 December 2016

PANAS! PEMBANTU ANINA DEDAH RAHSIA ANINA KUAT SEKS & KENAL SIAPA TOYBOYNYA. PERANG DALAM PPBM SUDAH BERMULA SINGKIR ANINA?



Pendedahan isu skandal seks Anina yang menjadi kecoh sejak beberapa hari ini sebenarnya bermula dari pendedahan Pembantu Peribadinya. Ikuti perbincangan 
dalam Blog Captain M





1. Dua hari ini nampaknya Isu Skandal Seks Anina Saadudin Ketua Srikandi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM)  mewarnai dunia media sosial. Perkataan trending sekarang ialah "Salam 4 kali". Bermula dengan pendedahan sebuah laman blog bernama KAMIKAZENEWS yang dikongsi oleh portal Tv14, selain didedahkan oleh blog pembangkang seperti milosuam Amenoworld, dan beberapa blog lain. Anina pada 15 Disember 5.23 petang melalui kenyataannya dalam Facebook Anina Saadudin didapati tidak membuat sebarang penafian secara umum sebaliknya menyifatkan tuduhan skandal seks dengan “4 kali klimaks” itu sebagai salah satu lumrah dalam kehidupan berpolitik.

“Skandal seks yang dikaitkan dengan saya adalah salah satu lumrah dalam kehidupan ahli politik Malaysia. Saya didatangi seorang anak murid dan mengucapkan tahniah kepada saya. Saya tanyakan kenapa? Beliau menjawab “sekarang pensyarah saya telah sah menjadi ahli politik Malaysia kerana sudah dipalit skandal seks. Sabarlah kerana jika kita hendak mencuci jamban, sudah pastilah kita perlu terkena kotorannya juga. Jika tidak bagaimana nak cuci jamban”.



2. Kemana hilangnya singa betina Anina Saadudin? Dulu dia pernah hina Tuan Guru HAdi Awang, hina Islam malah keberaniannya sehingga menyaman Presiden UMNO seakan tenggelam dibalik madah jawapan Anina yang sepatutnya beliau melaporkan kepada pihak polis dan bersedia menyaman pihak yang mendedahkan skandalnya jika itu tidak benar. Mengapa Anina takut? atau ada sesuatu yang Anina sembunyikan?.

Tentu lebih pedih bila media seperti Sinar Harian turut memetik berita ini. Apa lagi Anina tunggu melainkan melaporkan kepada pihak polis. Kebenaran harus didedahkan.

SKANDAL SEKS DIDEDAHKAN OLEH PEMBANTU PERIBADI ANINA SAADUDIN?

3. Ada yang berkata permainan sudah bermula. Bagi Anina dan pasukannya beliau menuduh ini semua kerja UMNO sebagaimana pendedahan Skandal Seks Tan Sri Muhyiddin Yasin Presiden PPBM bersama Nika Gee bekas isteri seorang peguam. Anina merasakan dia difitnah. Ada pula yang berkata ini tentulah episod permulaan peperangan dalaman PPBM antara Hamida Osman, Hamizura Osman dengan Anina Saadudin. Merekalah yang menyebarkan peperangan dalaman PPBM ini.

4. Captain M akan bangkitkan dua perkara pertama ialah pendedahan yang dilakukan oleh bekas Pembantu Peribadi Anina bernama Haiyan Uqba (nama facebook) dan kedua ialah perang dalaman antara Anina dengan penggerak PPBM di Langkawi seperti Amar Pared yang menumbuhkan musuh serta perebutan kuasa dalam kepimpinan Srikandi PPBM.

Sebahagian kandungan 196 rahsia Anina ini
sudah terdedah?



Ketua SRIKENCING!

Akrabnya Anina dan Haiyan Ugba sebelum ini



Kepercayaan Anina kepada Pegawai Politiknya Fazli Mohamad dan Haiyan Ugba Pembantu Peribadi.

5. Bagaimanapun Haiyan Ugba dalam posting terbarunya hari ini 16 Disember 2017 dalam Facebook membuat penjelasan dan menceritakan siapa sebenarnya Anina Saadudin Ketua Srikandi PPBM itu. 

Katanya "PPBM perlukan Ketua Srikandi yang ada KREDIBILITY bukan NAFSU JAWATAN & SEX YANG TINGGI". 
"Kalau korang rasa benda skandal seks ini fitnah.. Suruh lah Ketua Srikandi Anina Saadudin buat report polis. Buat sumpah laknat terus.. Jangan sembang je" 



Haiyan Ugba tahu siapa Toyboy Anina Saadudin. Haiyan menyimpan rahsia itu. jadi bukan UMNO yang dedahkan tetapi pegawai Anina Sendiri yang muak dengannya.
ANINA FITNAH AMAR PARED SEBAGAI GAY!


6. Anina dikatakan bermulut lancang sehingga petugas PPBM di Langkawi mengamuk dengan Anina. Hamizura yang mengintai jawatan Srikandi PPBM turut menyindir Anina. Katanya tak perlu bergaduh masa buat kerja dan dah ramai tahu!



Anina tuduh Amar Pared Gay. malah Adam Mukhriz admin KCD turut mengata Anina sebagai KAKI KENCING! benarkah Amar Pared Gay?

Perang Amar Pared terhadap Anina Saadudin







7. Jadi jelas pendedahan Skandal Seks Anina Saadudin Ketua Srikandi PPBM ini bermula dari Pembantu Peribadi Anina dan musuhnya dalam PPBM itu sendiri. Apa yang sampai dalam media sosial tentu akan menjadi bahan netizen tidak kira parti mana.  Jadi apakah anda menunggu gambar, transkrip whatsapps, audio dan video? nantikan sahaja pasti akan keluar. Katanya banyak lagi! Menang Jadi Arang Kalah Jadi Abu! Beranikah Anina melaporkan kepada pihak polis skandal ini atau politiknya bakal terkorban nanti?


Jom memerhati...

Captain M
16 Disember 2016

28 comments:

  1. Tak pe, hal scandal2 ni hal peribadi..kata madey

    ReplyDelete
  2. Mesin propaganda najib razak.
    Terima kasih kerana bagi info divert cerita duit 1mdb hilang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngko sembelit pon salah Najib. .alahai

      Delete
    2. Assalamualaikum.Masya Allah,nk cerita skit. Yang lagi satu mengaibkan seseorg.sapa nk kita salahkn.kalau bagi sya haiyan ugba paling timbang dosa byk kalau di banding anina.kenapa?
      Kalau betul anina ada skandal.siapa subahat?apa dosa org subahat?kedua,mengaibkan seseorg?2 perkara yg paling hina diakhirat.anina juga calon,kalau benar anina ada skandal.tapi haiyan tak seharusnya melampui dgn mengaibkan seseorg.Haiyan uqba ada kepentingan,atau ada sumber yang byr lumayan untuk mengaibkan seseorg.ikut dari segi lojik.Haiyan Uqba nk ikut jln cerita mcm saiful.dan Kes Penganiayaan terhadap anuar ibrahim.guna jln pintas nk kaya.

      Delete
    3. Klau tk tahu jngan tuduh2..
      Rasa2 mcm ada ssuatu yng tk kena..
      Dlam satu entri..haiyan ada tk puas hati ngn srkndi..ni yng haiyan bongkr smua tu...mcm dendam mndendam...

      Delete
    4. Dad tempah tempat di neraka jahanam ke....

      Delete
  3. Assalamualaikum kepada semua yg sama2 Dalam ruangan ini.tak boleh salahkn siapa.dalam hal bersangkutan maruah dan mengaibkan seseorg.siapa yg harus kita tegakkan.?anina atau bekas pembantu peribadi anina.kenapa baru sekrg bru nk cita pasal skandal.?pembantu peribadi ada kepentingan.tak dpt habuan,dia aibkan anina.kalau p.pribadi org yg tahu hukum hakam agama tak perlu aibkan.bincang secara muzakarah.p.pribadi org islam.anina org islam.malu org melayu .sudah2lah.sedangkan Rasullah pernah berpesan kepada para sahabat."Apabila kamu menerima fitnah hendaklah kamu tapis
    ".dua2 kena bertaubat nasuha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini lah akibat perjuangan yg tdk ikhlas hanya utk menjatuhkan kerajaan islam yg dah banyak berjasa pada negara rakyat bangsa dan agama dan PM yg dipilih oleh rakyat. Allah tetap murka dgn kumpulan2 sebegini sebab itu keaiban mereka terbongkar. Allah saja nak tunjukan siapa sebenarnya mereka ini....belum berkuasa dan bercakaran sesama sendiri.

      Delete
    2. Kuat sex atau lemah itu tahap keperluan masing masing. tetapi yang budak itu dedahkan aib orang apa pula tahap keperluanya. Peribahasa melayu menyebut jerat jarang lupakan pelanduk..

      Delete
  4. Najib masih pm dan ketua parti terbesar di Malaysia, bukan tahap nak dibandingkan dengan parti baru tiga empat bulan...

    ReplyDelete
  5. Ada pepatah melayu..

    Kata dulang paku serpih, mengata kat orang aku yang lebih.

    ReplyDelete
  6. Blog ni ssma taraf papa gomo

    ReplyDelete
  7. Ainina ni kan mulut puaka..kutuk fitnah Pm Najib dan keluarga..tak sudah2 kan...tengok dah cakap sekarang akhir zaman.. ALLAH byar cash...kau fitnah hina orang..sekarang kau yang terhina dan..fitnah makan diri sendiri..yang cakap tak baik buka aib oranglah..buka pekong orang lah...kalau tak buat orang tak berkata..tu jer..so sendiri buat sendiri tanggunglah..Melayu yang dah kena screw bila geng dia terkantoi mulalah..itu tak elok ini tak baik..hbis bila keluarga Pm hingga Agung pun dihina.. Senyap jer pulak.

    ReplyDelete
  8. Jangan marah kalau orang bilang melayu bodoh.

    ReplyDelete
  9. Takkan sanggup kita serahkan amanah anak cucu kepada puak yang tidak mampu? Ini sudah terang lagi bersuluh.Allah dah buka aib mereka. Syukur sebelum lebur.

    ReplyDelete
  10. Ini bukan fitnah. CCTV hotel merakam siapa yang keluar masuk pada setiap tingkat. Rakaman CCTV cukup membuktikan ada yang mahu menutup kebenaran. Tanya pada pensyarah yang membayar bilik hotel tersebut. Untuk Anina dan pemegang jawatan, politik bukan jalan untuk mencari kesenangan. Ianya adalah tanggungjawab untuk masyarakat. Disebabkan niat terpesong, maka akibatnya disaksikan oleh seluruh masyarakat.

    ReplyDelete
  11. Heran lahh benda mcm ni pun dok kait umno lah , najib lah itu ini lah , xda benda lain ka ? Satu lagi , haiyan uqba ni pun bijak , dia saja buat mcm tu supaya anina dok kalut nk tutup rahsia balik , dan mungkin sbb wang. Skang dunia sbb wang je.

    ReplyDelete
  12. tak kan lah tak tahu atau buat-buat tak tahu si ainina ni bekas ahli UMNO. saya ulang sekali lagi - bekas ahli umno dan skandal ni tak bermula semalam ? apa punyer bangang makan taik babi punya bodoh. oooh kalau orang umno skandal sebesar mana tak kiralah skandal mencuri wang rakyat mahupun skandal seks dengan isteri/suami orang tak dikira sebagai kesalahan ? (memang dari dulu lagi puteri umno banyak buat aduan pemimpin-pemimpin umno yang meminta habuan seks dari puteri umno) dah lupa ke atau nyanyuk atau memang gila babi meroyan ? ataupun kalau mampos ketika masih ahli umno pun tak kan terdedah keburukan orang umno ? celaka lagi laknatlah mereka yang bersekongkol dan menyokong dengan pelaku segala kehinaan. Haram jadah celaka laknat punya orang umno... kalau Muhyiddin tak keluar dari umno tak didedahkan pun skandal dengan nyonya tu.
    Sekarang makin jelas dan rakyat jelata semakin ramai menyedari bahawa yang paling banyak dan bilangan tertinggi terlibat dengan segala macam skandal dan kejahatan adalah orang umno dan pendedahan itu cuma berlaku bila mereka meninggalkan umno. mudahh-mudahan selepas ini lebih ramai yang meninggalkan umno supaya lebih banyak perangai celaka terlaknat orang umno akan diketahui umum. Dan kerana itu orang semakin menolak BN dan kami sekali kali tak kan membela umno serta pemimpin-pemimpin mereka yang laknat samada di dunia lebih-lebih lagi diakhirat

    ReplyDelete
  13. akhirnya Anina di pecat

    ReplyDelete
  14. parti mcm ni nak jadi kerajaan pusat ?
    beruk2 kat facebook tu nk jadi menteri jaga rakyat ?

    hahaha... rakyat tak buta atau bodoh . kau buat beratus parti pun , rakyat cuma akan pangkah parti yg buat kerja. bukan parti yg main gossip dlm facebook , penuh skandal seks dari presiden sampai ketua srikandi .

    budak2 belum masak skrg INZAL awal sangat bila baru masuk parti ni. org2 lama juga steady . bertindak dalam diam depan peti undi .

    ReplyDelete
  15. Yah but you can't hack into a person's whatsapp account anymore. It's highly encrypted. So how do they do it? Just curious

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anina bagi phone kat pembantu untuk jawab whatsapp yg banyak sangat. Baca kat atas tu... memang menempah maut...

      Delete
  16. Cam best jer....rasa cam test anina ni..."power" sgt ke..?
    hahahaha

    ReplyDelete
  17. bagus la... semua kita ni menyalahkan sesama sendiri.. puak cha ya nun alif.. tepuk tangan.. makan beso deorg tengok kita bercakaran..
    hampir suksess agenda deorg.. TAHNIAH la umat Islam kat Malaysia ni..

    ReplyDelete
  18. Ape pun moga Allah melaknati mereka yg mengaibkan org lain..dan menghukum mereka di dunia ini.biar siapa pun..banyak lagi hal2 yang mendatangkan pahala utk dibuat.dah tanye diri sendiri..hari ni cukup ke solat...sempurna kah solat awak tu,,,berape kali berselawat ke atas Nabi saw...berape ayat quran dah baca....berape kali istighfar....banyak sedekah dh buat ke.....tahajud,,witir...dhuha...org yg beramal soleh tak ambik tahu buruk atau aib orang lain....mereka menghisab diri mereka je...sbb tahu mati nanti Allah tak tanye mereka tahu rahsia orang itu orang ini...sedarlah diri..IZRAIL tunggu arahan je...

    ReplyDelete