Wednesday 24 May 2017

SEBARKAN! HANNAH YEOH MANIFESTASI STRATEGI CINA DAP EVANGELIS FANATIK KRISTIAN



[Fanatik Cina Kristian DAP bukan sahaja menghina Islam, agama dan budaya orang lain tapi mereka juga sanggup menghina Bangsa Cina Sendiri]

1. Pendedahan Dr Kamarul Zaman Yusoff Ahli akademik kanan Universiti Utara Malaysia terhadap buku tulisan Hannah bertajuk ‘Becoming Hannah’ (Menjadi Hannah) sehingga dilaporkan kepada polis sebagai bukti nyata pengakuan pemimpin DAP itu terlibat dalam politik dengan bantuan pihak Kristian bukanlah cerita baru bagi Cina Evangelis dalam DAP yang menggerakkan gerakan kristianisasi bukan saja kepada orang Islam tetapi terhadap kaum mereka sendiri 

2. Asas Dr Kamarul Zaman Yusoff terhadap buku Hannah Yeoh yang dijual secara terbuka menunjukkan Hannah memang bermaksud supaya buku beliau turut dibaca oleh orang bukan Kristian yang digambarkan tulisan beliau berbunyi “Jika kamu bukan seorang Kristian dan sedang membaca buku ini” (“If you are not a Christian and are reading this book”, muka surat 14). Ini selari dengan pendedahan mengenai misi beliau sebagai duta Tuhan dan untuk mencari pengikut (“as “ambassador of God” and to make disciples of others”, muka surat 7).

3. Hannah mungkin boleh ditafsir telah melakukan kesalahan di bawah Seksyen 4(1)(a) Enakmen Kawalan dan Sekatan (Pengembangan Agama Bukan Islam) Selangor 1988 (Enakmen No 1/1988) yang menyebut “Seseorang adalah melakukan kesalahan jika ia memujuk, mempengaruhi, atau menghasut seorang lain yang beragama Islam supaya menjadi penganut atau anggota suatu agama bukan Islam atau supaya cenderong kepada agama itu”.

4. Jadi apa yang mengundang kemarahan Hannah Yeoh serta geng-geng PAN? Bukankah jelas dakwaan Hannah sendiri mengaku pendakwah Kristian? "Becoming Hannah" muka surat 108.

"Saya juga merasakan bahawa politik membawa saya jauh dari impian sebenar saya iaitu untuk menjadi seorang pendakwah tetapi jika saya tidak mematuhi panggilan Tuhan, saya tidak akan mempunyai peluang untuk berdakwah di gereja-gereja kepada pemimpin-pemimpin dunia dan kepada orang-orang muda seperti apa yang saya mampu buat sekarang. Tuhan tahu hasrat hati saya untuk berdakwah dan berkhidmat kepadanya dan dia membuat ia berlaku melalui jawatan politik saya."

5. Itulah DAP Evangelis. Ia sudah dibahaskan sebelum ini. Mereka bukan saja berdakwah tetapi jenis provokatif. Menurut Blog Helenang.wordpress.com "Provoking religious extremism — time to probe the DAP" menulis kelahiran cina DAP ini sebagai 'Malaysian Chinese evangelistas'. Cina jenis ini tidak mengaku mereka cina dari negara mereka dahulu. Mereka adalah cina Malaysia. Seperti kata Hannah Yeoh “zero Chinese” di Malaysia sebab itu tiada Melayu dalam DAP!


6. Menurut Datuk Huan Cheng Guan Naib Presiden PCM pemimpin DAP fanatik kristian ini selalu terlupa asal-usul. Mereka bukan sahaja sanggup menghina agama orang lain seperti Islam tetapi juga bangsa cina sendiri. 

7. Datuk Huan Cheng Guan, mendedahkan bahawa terdapat gerakan terancang aktiviti pendakwah Kristian untuk membawa masuk penganut Tao dan Buddha ke agama Kristian. Antara kaedah yang dijalankan ialah melalui aktiviti kemasyarakatan. Mereka memberi fokus kepada masyarakat yang susah terutamanya dari kalangan orang Cina. Kemudian mereka dampingi dan dekati sebelum mempromosi ajaran agama Kristian. 

8. Ketika ditanyakan tentang gerak kerja kumpulan evangelis di dalam gerakan politik tempatan terutamanya parti DAP, Datuk Huan menjelaskan lebih daripada 50 peratus Ahli Parlimen dan ADUN dalam parti DAP merupakan penganut agama Kristian yang fanatik. 


9. Lihat sahaja David Nga Kor Ming, Joseph Lim Guan Eng, Tony Phua, Anthony Loke, Hannah Yeoh, Teresa Kok dan ramai lagi dalam DAP semuanya pemimpin DAP Fanatik Cina Kristian. Mereka ini DAP Evangelis fanatik dan rasis! Mereka sangat gemar menghina agama Islam dan mempersoal hak-hak bumiputera dalam Perlembagaan.

Mari kita lihat senarai beberapa bukti DAP Cina Evangelistas ini!

A. Nga Kor Ming Hina Hari Raya dalam bulan yang mulia Hari Raya tahun 2016. Tujuan Nga Kor Ming bersifat populis. Menggunakan bendera US dan karikatur menghina "duit raya" ( dalam cina dipanggil angpau) sebagai Dedak dan rasuah! NGO melaporkan kepada polis dan akhirnya IGP menegaskan Kor Ming disiasat di bawah Seksyen 298 Kanun Keseksaan dan Akta Hasutan 1948. 

Tindakan Kor Ming merupakan satu tindakan yang mempermainkan agama Islam dan ini merupakan satu perkara yang tidak sepatutnya dibuat oleh seorang yang bergelar Yang Berhormat di sebuah negara majmuk. Seperti biasa Nga Kor Ming menafikan infografik sambil mengecam cybertroper. Taktik lama yang biasa dia lakukan. 


B. Fitnah dan Nga Kor Ming bukan baru. Nga tidak boleh dipisahkan dengan fitnah. sebelum ini Kor Ming juga mengaku kesal fitnah Najib dan Rosmah


C. Nga Kor Ming hina pakaian Islam purdah. Baca di sini

D. Cina DAP Evangelis yang Fanatik Kristian, mereka suka kontroversi. Semakin rasis dan panas isu semakin popularlah mereka. Mereka saling sokong menyokong antara satu sama lain. Penghinaan agama Islam dan Melayu adalah paling banyak berlaku. Penerbitan klip video ONEderfull Malaysia CNY 2014 oleh Teresa Kok masih diingati apabila menyebut Malaysia sebagai "malai-sii-ley-ya" (melayu pergi mampus). Teresa Kok berkeras tidak akan memohon maaf kepada rakyat Malaysia meskipun terdapat pihak yang tersinggung dengan penerbitan klip video itu. klik https://m.youtube.com/watch?v=ZnHKhyldVVU

E. Lebih. teruk Teresa Kok menyokong Nga Kor Ming kerana semua tu gurauan. Walaupun dalam masa sama Nga Kor Ming tidak mengaku infografik itu miliknya. Baca di sini. http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2016/07/10/daps-nga-whats-so-wrong-with-belief-in-god/

F. Anda tentu masih ingat perkataan kontroversi Anthony Loke Siew Fook MP Rasah yang berkata "Cilaka Melayu"!. Malah beliau mengulanginya di PRK Sg Besar (Sekinchan kawasan Cina). 

G. Pemimpin Supreme DAP Evangelistas Lim Kit Siang antara tokoh tidak kurang rasisnya. Lim Kit Siang hina raya korban sebagai "barbaric". Baca di sini 
https://www.facebook.com/saifultorres73/posts/10150356317298751:0

H. Paling panas bila Kit Siang menghina khutbah jumaat sehingga memperlekehkan ayat Al Quran Surah Al Baqarah ayat 120 sebagai tidak menggalakkan perpaduan. Mengulas tanpa memahami Al Quran. Baca di sini

Lim Kit Siang turut mempersoalkan "Kafir Harbi". Kafir Harbikah DAP? Ia peperangan mulut DAP dengan Mufti Pahang. Mufti Pahang mempertahankan hujahnya. 

I. Penceramah DAP paling rasis Hew Kuan Yew ( Superman) dalam kempen PRN Sarawak menyebut "Melayu Skrew Melayu". DAP Evangelis menggunakan calon Melayu untuk Skrew Melayu. Pengakuan terang-terangan bahawa Cina DAP Evangelis selama ini meletakkan calon Melayu hanyalah untuk memperalatkannya sahaja. 

J. DAP Evangelista bukan sahaja menghina Islam atau Melayu malah sanggup menghina bangsa cinanya sendiri. Lihat sahaja Tony Phua dan Teo Nie Ching MP Kulai menerbitkan video Tahun Baru Cina 2016 yang menghina Dewa cinanya selain bangsa Arab. Lihat di sini CNY2016 https://youtu.be/pCPJ25UO5_Y

K. DAP Evangelis mereka sanggup melakukan apa sahaja. Lim Guan Eng, Teo Nie Ching dan Hannah Yeoh mereka sanggup masuk masjid, berbuka puasa, berceramah diruang solat, memakai baju Melayu, tudung, songkok malah apa sahaja yang boleh menawan orang Melayu sebagaimana Lee Kuan Yew PAP di Singapura. Banyak lagi kisah-kisah Cina DAP Evangelis. Jadi apa yang didedahkan Dr Kamarul Yusoff UUM mengenai Hannah Yeoh adalah satu dari bab DAP Evangelis di negara ini.

Konklusi

Lantaran itu Cina DAP Evangelis sanggup mempertahankan Lim Guan Eng walaupun jelas LGE adalah perasuah. DAP Evangelis hanya berpaut pada satu dahan di mana mereka memegang tampuk kuasa iaitu Ketua Menteri Pulau Pinang. Ketiadaan Anwar Ibrahim bukti jelas melumpuhkan gerakan pakatan yang didominasi DAP. Kini pakatan berpecah. Hancur Lim Guan Eng hancurlah DAP Evangelis di negara. Rakyat Malaysia yang sayangkan keamanan dan keharmonian wajar menolak DAP!.


Captain M
24 Mei 2017


2 comments:

  1. Cibailah Hannay Yoeh

    ReplyDelete
  2. Kerajaan Malaysia terlalu berlembut pada mereka mereka ni..cuba lihat pada Indonesia, Pakistan bila ada yg menghina agama apa hukuman mereka..janganlah bila tercetus pemtempuran baru nak bertindak. Cegah sebelum parah.

    ReplyDelete