Saturday 1 October 2016

[PANAS] WAN AZIZAH PRESIDEN PKR MAKLUM KES SKANDAL KHALWAT LATHEEFA KOYA DAN NAIB PRESIDENNYA! AZIZAH MAHU KES MEMALUKAN INI DIRAHSIAKAN!

Wan Azizah Maklum




Selepas siri pendedahan entri FB CheguBad dan page Jeneral M baru-baru ini sumber rapat Presiden PKR Wan Azizah mengesahkan dan telah maklum lebih awal berhubung Skandal Khalwat Latheefa Koya dan Surendran Naib Presiden PKR itu.

Sumber itu melaporkan satu laporan penyiasatan telah dihantar kepada Presiden Parti di rumahnya lengkap dengan bukti visual kes Skandal Latheefa itu. Sebagai Peguam Muslim dan Biro PKR perbuatan itu sangat tidak bermoral.

Wan Azizah Presiden Parti sedia maklum dan membiarkan siasatan sepenuhnya dilakukan. Walaubagaimanapun Wan Azizah memohon salah laku pemimpin PKR ini tidak didedahkan agar tidak menjejaskan imej parti. 

Beberapa hari lalu CheGuBad mendedahkan menerima detail visual mengenai skandal seorang peguam Islam dan seorang ahli parlimen (Hindu) duduk serumah dan kedua duanya pasangan lelaki dan perempuan ini ialah pimpinan pusat parti.

Sehingga ke hari ini Latheefa Koya dan Naib Presiden PKR itu masih berdiam diri. Tiada respon balas dan laporan polis dilakukan untuk menafikan skandal ini. Jika kes ini  tidak benar sudah tentu Latheefa Koya bertindak melaporkan kepada pihak polis dan melakukan saman sivil kepada pihak yang memfitnahnya. 

Wan Azizah Presiden PKR yang sedia maklum kes ini juga dicabar mendedahkan laporan salah laku Latheefa.  

Sikap hipokrit pemimpin pembangkang seperti PKR bukanlah baru. Sebelum ini Exco Pelancongan Selangor Elizabeth Wong (terdedah gambar bogel) turut bersekedudukan dengan pembantunya berbangsa Melayu iaitu Hilmi Malek. 

No comments:

Post a Comment

TERKINI: SENARAI PENUH KABINET MALAYSIA