Saturday 1 October 2016

[PANAS] LATHEEFA KOYA BERKHALWAT DENGAN NAIB PRESIDEN PKR?



1. Entry terbaru CheGuBad mendedahkan menerima detail visual mengenai skandal seorang peguam Islam dan seorang ahli parlimen (Hindu) duduk serumah dan kedua duanya pasangan lelaki dan perempuan ini ialah pimpinan pusat parti.


2. Walaupun CheGubad tidak mahu mendedahkan siapa yang pemimpin PKR yang dimaksudkan atas sebab tidak mahu menyerang isu peribadi mereka. Siasatan admin akhirnya mendapati dua nama yang didedahkan ialah Latheefa Koya ( Biro Undang-undang PKR) dan N Surendran MP Padang Serai yang juga Naib Presiden PKR. Kedua dua pemimpin PKR ini juga adalah Peguam Anwar Ibrahim. Mungkin sikap liberal agama bukan menjadikan sesuatu yang janggal buat Latheefa Koya untuk bersekedudukan!


3. Kalau 'bapa borek mesti anak rintik' begitulah pemimpin PKR dari Ketua Umumnya Anwar Ibrahim hingga anak-anak buahnya kaki skandal. Ia sangat memalukan kepada seorang Peguam Muslim seperti Latheefa yang terkenal lantang menyelar orang lain.

4. Walaupunbagaimanapun pihak Admin berusaha mendapatkan Visual serta bukti-bukti berkenaan. Kita juga berharap pihak berkuasa agama seperti JAIS menyiasat tempat tinggal dan perlakuan bersekedudukan Latheefa Koya dan N Surendran.

sumber: Jeneral M

JM
29/ 9

No comments:

Post a Comment

TERKINI: SENARAI PENUH KABINET MALAYSIA